Tuesday, March 1, 2011

Banks & robbers

Some of you may have played "Midtown Madness" and still remember the multiplayer mode called that way. There were two teams, like cops vs robbers.

But there is no "vs" part inside what I have to say now. There is an "and": Banks & robbers. More specifically, a single bank, which is the one affecting me:

Expert robbers S.A.
We lend our money to them, they earn more money by lending our own money, they invest in properties, stocks and so on... and how do they appreciate? By charging an awesome 4% when you need to withdraw your OWN money when you are outside your country. I'm very upset, so upset that my poor english doesn't allow me to say everything I'd want... So...

"Me cago en todos los putos bancos, estafadores de los cojones! Si os dejo mi jodido dinero y sacáis una pasta gansa en bolsa, o con hipotecas o con lo que sea, no vengáis después a tocarme las narices cobrándome un maldito 4%! Os lo tendría que cobrar yo, no me jodas!
Me dais asco, aprovechándoos de los sueldos de currito y timando desde la legalidad. Controlando el devenir de la humanidad desde vuestras sedes intocables... Que si todo va bien, beneficios pa'la saca... Y si algo va mal, que pague el gobierno si no quiere que el tema afecte a sus ciudadanos... Asco, mucho asco. Si fuérais personas y os tuviera al lado os corría a collejas hasta que escupiéseis el hipotálamo."

I said.

No comments:

Post a Comment

Anything to say?